Najczęstsze pytania dotyczące sztukaterii
-
Najczęstsze pytania dotyczące sztukaterii Decor System
-
Zamówienia:
-
2.1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
Zamówienie składa się mailem albo porzez nasz sklep internetowy. Zamówienie realizujemy w formie przedpłaty na konto. W szczególnych przypadkach możliwa jest wysyłka towaru za pobraniem. W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia, towar wysyłamy jest w kartonach na palecie firmą kurierską DHL. W wyjatkowych przypadkach (np. mała ilość elementów, elementy krótkie) przesyłamy sztukaterię w kartonie firmą kurierską UPS. W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.
-
2.2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?
Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.
-
2.3. Gdzie można kupić waszą sztukaterię?
Towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Prądocinie koło Gorzowa Wlkp. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich UPS i DHL.
-
2.4. Czego potrzebujecie do wykonania projektu (wizualizacji) elewacji?
Wykonamy projekt (wizualizację), jeżeli prześlesz nam pocztą elektroniczną pomiary, zdjęcia lub projekt twojego domu. Koszt przygotowania wizualizacji elewacji frontowej domku jednorodzinnego z użyciem sztukaterii Decor System to 300,00 zł brutto. Koszt wizualizacji większych obiektów (hotele, kamienice, obiekty użyteczności publicznej) jest ustalany indywidualnie. Powyższa kwota jest odejmowana od zamówienia złożonego przez klienta.Termin realizacji wizualizacji to 5 dni od daty zaksięgowania wpłaty na koncie i otrzymania zdjęć. Uwaga! Zdjęcie budynku powinno być wykonane jak najbardziej prostopadle do elewacji.
-
2.5. Czy pokrywam koszty transportu gdy złożę zamówienie?
Tak. Koszt wysyłki zamówionej sztukaterii uzależniony jest od wielkości zamówienia i ustalany jest indydwidualnie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich UPS i DHL na terenie całej Europy.
-
2.6. W jaki sposób zabezpieczony jest towar w transporcie?
W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie elementy są poprzekładane warstwami styropianu a wolne miejsca w paczce wypełnione, aby towar się nie przemieszczał . Wysyłane przez nas paczki są zawsze ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 150,00 zł/brutto).
-
2.7. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?
Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i mogą być wysłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny" wysyłamy w terminie 3-7 dni roboczych.
-
2.8. Jak są wysyłane - transportowane wasze produkty?
W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 150,00 zł/brutto). Niewielkie ilości towaru (do kilku sztuk listew lub gzymsów) wysyłamy odpowiednio zabezpieczone i poprzekładane styropianem w zwrotnej skrzyni drewnianej firmą kurierską UPS (koszt 60,00 zł/brutto). Małe elementy (zworniki, wsporniki) oraz niewielkie ilości listew i gzymsów pociętych na odcinki metrowe wysyłamy odpowiednio zabezpieczone i poprzekładane styropianem w kartonach. Koszt wysyłki w kartonie to 35,00 zł/brutto.
-
2.9. Jakie jest minimalne zamówienie?
Nie ma minimalnej ilości. Możemy wysłać nawet jedną listwę.