Dekoracje do domu i wnętrz
608 921 068 95 722 30 57

pn-pt od 8 do 18    sobota od 9 do 14

Menu
Dekoracje do domu i wnętrz - Decor Market
608 921 068 95 722 30 57
Koszyk

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Realizacja zamówienia

Nasi Klienci mają możliwość złożenia zamówienia na cztery sposoby:

  • poprzez sklep internetowy decorsystem.com.pl,
  • telefonicznie pod numerem telefonu 95 722 30 57 lub 608 921 068 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18 oraz w soboty od 8 do 15,
  • wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@decorsystem.pl,
  • osobiście w siedzibie firmy pod adresem: Prądocin 11 (kierunek Sulęcin), 66-446 Deszczno.

Tak, towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego można odebrać osobiście, jednak tylko w przypadku zakupu produktów Decor System, przy których widnieje oznaczenie "Odbiór osobisty". W tym celu należy zaznaczyć "Odbiór osobisty" podczas wyboru formy dostawy.

Zmian w zamówieniu można dokonać poprzez kontakt z naszymi Konsultantami telefonicznie pod numerem 95 722 30 57 / 608 921 068 lub wysyłając wiadomość na adres biuro@decorsystem.pl.

Jeśli nastąpiła pomyłka podczas składania zamówienia można dokonać jego anulacji kontaktując się z nami pod numerem telefonu 95 722 30 57 / 608 921 068 lub wysyłając wiadomość na adres mailowy biuro@decorsystem.pl.

Wymagane jest podanie numeru zamówienia (w sytuacji, gdy zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane) lub dowodu zakupu (paragon, faktura). Jeśli zamównienie zostało przekazane do realizacji, klient ma prawno nie odebrać przesyłki, co skutkuje zwrotem towaru do adresata. W tej sytuacji następuje zwrot kwoty zamówienia pomniejszony o koszt przesyłki. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym przesyłka wróci do magazynu, z którego została wysłana.

UWAGA: Zwrot towaru Decor System zakupionego w siedzibie firmy może nastąpić jedynie, gdy Klient dostarczy paragon fiskalny wystawiony do zamówienia. W sytuacji, gdy zamówienie nie zostało przekazane do realizacji następuje pełny zwrot kwoty zamówienia.

Aby otrzymac fakturę VAT należy podczas składania zamówienia zaznaczyć "Firma" oraz "Chcę otrzymać fakturę". Konieczne jest również wypełnienie odpowiednich pól podając wszystkie wymagane dane.

Każdy Klient ma prawo do wystawienia faktury na osobe prywatną, w takim przypadku należy podać pełne dane takie jak: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania.

UWAGA: Podczas płatności w siedzibie firmy należy przed wystawieniem paragonu poinformować Konsultanta o chęci otrzymania faktury VAT. Konieczne jest podane numeru NIP, na który ma zostac wystawiona faktura. W przeciwnym razie – po wystawieniu paragonu bez numeru NIP – nie będzie możliwości wystawienia dokumentu.

Faktury do zamówień internetowych mogą zostać wystawione jedynie do 15 dnia miesiąca następującego po dokonaniu zakupu.

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu. W przypadku produktów Decor System standardowy czas wysyłki to 2-4 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na konto. W przypadku braku produktu czas ten może wydłużyć się do maksymalnie 14 dni roboczych.

W przypadku produktów z magazynów zewnętrznych, czyli producentów innych niż Decor System, asortyment wysyłany jest spedycjami kurierskimi z różnych magazynów. Czas dostawy poszczególnych produktów widoczny jest na stronie internetowej przy asortymencie. Prosimy o zapoznanie się z informacją widniejącą na karcie produktu.

Nasi Klienci mogą skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem, jeśli kwota zamówienia nie przekracza 2000 zł oraz zamawiają oni jedynie produkty Decor System. Przy wyższej kwocie zamówienia lub w przypadku asortymentu innych producentów wymagana jest przedpłata na konto.

Minimalna ilość zamówienia sztukaterii Decor System to 1 mb w przypadku gzymsów, listew itp. W przypadku pozostałych producentów minimalna ilość jest różna, jednak zazwyczaj są to 2 mb.

Nasi Klienci mogą zamówić próbki wybranych produktów. Należą do nich wszystkie listwy przysufitowe, ścienne, przypodłogowe (również wersje z możliwością montażu LED), gzymsy, listwy i panele elewacyjne. Nie ma możliwość zamówienia detali, dodatków, akcesoriów do montażu oraz elementów zestawu LED.

Próbki można zamówić poprzez uzupełnienie formularza, wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@decorsystem.pl oraz telefonicznie pod numerem 95 722 30 57 / 608 921 068.

Klienci mają możliwość wybrania od 3 do 5 próbek różnych produktów. Koszt jaki ponoszą to jedynie cena wysyłki (27 zł), która może zostać odjęta od pierwszego zamówienia. Należy jednak pamiętać, by zostało ono złożone telefonicznie lub mailowo z prośbą o odliczenie kwoty.

Nie ma możliwości odliczenia kosztu wysyłki próbek w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem sklepu internetowego.

Próbki wysyłamy na terenie całej Polski oraz Niemiec i Austrii.

Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy. W celu zrealizowania tego typu wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Towar można zamówić za pośrednictwem strony internetowej lub w siedzibie firmy w Prądocinie koło Gorzowa Wlkp. Wysyłając towar na terenie całej Polski, korzystamy z usług firm kurierskich. Produkty od innych producentów wysyłane są z magazynów zewnętrznych i nie są dostępne “od ręki” w siedzibie firmy.

Nie ma minimalnej ilości.

Każda indywidualnie przygotowana wycena ważna jest 3 miesiące. Po tym okresie konieczne jest ponowne przeliczenie oferty, co spowodowane jest możliwą zmianą cen.

Wysyłka

Standardowy czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 24-48 godzin.

Towar wysyłany jest za pośrednictwem:

  • DPD – w przypadku paczek
  • DHL – w przypadku palet

UWAGA: Kurier nie ma obowiązku telefonicznego kontaktu z Klientem przed dostawą na wskazany adres. Niestety nie ma możliwości umówienia konkretnej daty oraz godziny dostawy paczki. Jest to spowodowane logistyką firm kurierskich i tym, że każdą z miejscowości obsługuje inny kurier o innej, wcześniej ustalonej trasie.

W sytuacji, w której Klient zdecyduje się na zmianę adresu dostawy należy skontaktować się z nami w celu uzyskania numeru listu przewozowego. Następnie podążając według dalszych instrukcji, samodzielnie zmienić dane dostarczenia paczek.

Niestety nasi Konsultanci nie mają możliwości zmiany adresu dostawy. Każde przekierowanie musi zostać zgłoszone bezpośrednio przez Klienta.

Odbiór osobisty dotyczy jedynie produktów Decor System oraz zestawów LED. Jeżeli posiadamy dany asortyment na stanie, Klient może odebrać towar nawet tego samego dnia. W przypadku braku – czas oczekiwania to zazwyczaj 7 dni.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się, kiedy będzie możliwy odbiór osobisty danego produktu zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 95 722 30 57 / 608 921 068. Mamy możliwość rezerwacji produktów, jeśli odbiór będzie zrealizowany tego samego dnia. W przypadku odbioru w kolejnych dniach, również możemy zarezerwować towar, jednak wymagana jest przedpłata na konto.

W chwili odbioru zamówionego towaru zalecamy sprawdzenie, czy jego stan jest zgodny z Państwa oczekiwaniami. Opakowanie, w którym znajduje się produkt powinno być szczelnie zamknięte i nie posiadać śladów uszkodzenia takich jak wgniecenia, dziury, otarcia. Jeśli wystąpi podejrzenie uszkodzenia towaru, rekomendujemy sprawdzenie zawartości opakowania w obecności Kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy niezwłocznie, najlepiej w obecności Kuriera spisać protokół szkody lub samodzielnie wypełnić formularz. Czas na spisanie protokołu to 24 godziny, po jego upłynięciu reklamacja będzie utomatycznie odrzucona.

Kopię wypełnionego protokołu należy przesłać na adres biuro@decorsystem.pl. Prosimy o dołączenie zdjęć kartonu oraz uszkodzonego produktu, a także listu przewozowego, co usprawni proces. Nasi Konsultanci mają 7 dni na rozpatrzenie przesłanej reklamacji. W razie pytań lub niejasności będa kontaktować się z Państwem i prosić o uzupełnienie potrzebnych danych. W przeciągu 7 dni zostanie udzielona informacja o rozpatrzeniu reklamacji oraz w przypadku pozytywnej decyzji – propozycja jej rozwiązania. Towar reklamacyjny wysyłany jest jak najszybciej, a w przypadku braku jego dostępności uzgadniany jest dogodny termin wysyłki lub propozycja zmiany na inny – podobny model produktu.

Tak, podczas odbioru osobistego w siedzibie firmy istnieje możliwość płatności kartą.

Produkty

Produkty oznaczone jako niedostępne to zazwyczaj asortyment, który został wycofany ze sprzedaży. W takim przypadku nie ma możliwości zamówienia produktu.

Zachęcamy jednak do kontaktu z naszymi Konsultantami, którzy zaproponują wizualnie podobne elementy dostępne w sprzedaży. Kliknięcie na napis "Zapytaj o produkt" przekieruje Państwa do formularza, poprzez który możliwe jest zadanie pytania. Informacje mogą zostać także udzielone pod numerem telefonu 95 722 30 57 / 608 921 068 oraz jako odpowiedź na wiadomość wysłaną na biuro@decorsystem.pl.

Elementy sztukaterii Decor System produkowane są ze styropianu EPS 200 pokrytego masą sztukatorską wzbogaconą kruszywem kwarcowym i żywicą.

W przypadku produktów innych producentów informacja o tworzywie wykorzystanym do produkcji umieszczona jest na karcie produktu.

Nie, by listwy spełniały funkcję oświetleniową konieczny jest zakup i samodzielny montaż taśmy lub zestawu LED. Wszystkie niezbędne produkty i elementy dostępne są w ofercie naszego sklepu internetowego.

Moc taśmy LED zależy od konkretnego modelu, jaki zdecydują się Państwo zakupić. Poszczególne parametry można odczytać w zależności od wybranego modelu w jego karcie produktu. W naszej ofercie znajdują się zarówno taśmy LED dostosowane do pomieszczeń mokrych, jak i suchych oraz modele RGB. Cała oferta dostępna jest w kategorii taśmy LED

W naszej ofercie znajdują się gotowe zestawy, które zawierają pasującą do siebie maskownicę karnisza oraz profil sufitowy. Zapraszamy do zapoznania się z całą kategorią tego typu asortymentu.

Jeśli jednak zainteresuje Państwa listwa sufitowa, która nie ma swojego odpowiednika w listwie karniszowej bądź odwrotnie – zapraszamy do kontaku. Możemy wyprodukować dla Państwa taki element na indywidualne zamówienie, tak samo jak inne elementy sztukaterii. 

Innym rozwiązaniem jest zastosowanie zabudowy karnisza również w miejscu łączenia sufitu ze ścianami. W takim przypadku należy jednak upewnić się, czy wzór będzie odpowiednio przylegał do płaszczyzny ścian.

Tak, możemy wyprodukować praktycznie każdy rozmiar listwy na życzenie naszych Klientów. Minimum logistyczne w takim przypadku to 20 metrów bieżących listwy, natomiast czas oczekiwania wynosi około 3 tygodnie. Cena ustalana jest indywidualnie.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat indywidualnego projektu wzoru sztukaterii. 

Niestety nie posiadamy tego typu produktów w naszej ofercie. Z opinii naszych Klientów wynika, że szyny PCV nie były wytrzymałe w przypadku stosowania ciężkich firan bądź zasłon i wyginały się pod ich ciężarem. Decor System jako firma stawia na najlepszą jakość oferowanych produktów oraz maksymalne zadowolenie – dlatego podjęliśmy decyzję o wycofaniu asortymentu, który nie spełnia oczekiwań naszych Klientów.

W zamian za wycofywane produkty poszerzyliśmy ofertę sklepu o szyny sufitowe aluminiowe.

Tak, listwy dostępne w ofercie Decor System można malować. Większość z produktów dostępnych na stronie jest przeznaczona do samodzielnego pomalowania lub zagruntowania i pomalowania (najczęściej w przypadku wersji elastycznych). Stopniowo wzbogacamy jednak asortyment również o wersje pomalowane.

UWAGA: Listwy należy malować jedynie farbami bez rozpuszczalników, które są bezpieczne i nie powodują uszkodzeń powierzchni produktu. Do zmiany koloru tak samo dobrze sprawdzi się wałek, pędzelek, jak i specjalny sprzęt do malowania natryskowego.

Masa Decor System służy do maskowania łączeń między listwami pokrytymi tynkiem sztukatorskim. Niewielką ilość produktu nakładamy za pomocą mokrego pędzelka lub palca, aż do momentu wypełnienia szczeliny. Jeśli produkt znajdzie się na powierzchni listwy, po wyschnięciu masy (około 24 godziny) można za pomocą delikatnego papieru ściernego zeszlifować nadmiar, aż do momentu uzyskania gładkiej powierzchni. Finalnie powinniśmy uzyskać efekt, który nie wyróżnia się od pozostałej części profilu.

Szyna ZS jest odpowiednia do stosowania razem z listwami maskującymi. Jej kształt jest prosty i kwadratowy, natomiast szyna ZD posiada małą zaokrągloną maskownicę co sprawia, że może być stosowana samodzielnie - bez listwy do zabudowy karnisza.

Jeśli potrzebują Państwo szyny krótszej niż mamy w ofercie – należy przyciąć ją piłką ręczną do metalu. W sytuacji, gdy potrzebna jest szyna dłuższa niż 250 cm, należy wykorzystać łącznik do szyny ZD lub łącznik do szyny ZS.

Aby łatwo przyciąć listwy pod kątem 45 lub 90 stopni polecamy wykorzystanie skrzynki uciosowej. Dzięki niej proces jest bardzo prosty, wystarczy umieścić profil w odpowiednim miejscu i przyciąć wykorzystując rowki.

Sposób jej wykorzystania najlepiej oddaje filmik pokazujący cięcie listew styropianowych pod kątem 45 stopni.

Wszystko zależy do tego jak duża ma być to rama. Wszystkie listwy z kategorii listew ściennych doskonale się do tego nadają. Profile ścienne mogą być wykorzystane w tym celu bez względu na to, czy chcemy wykonać dekoracyjną ramę lustra, czy ozdobę ścienną. Wystarczy dociąć listwy pod kątem 45 stopni i złączyć na końcach. Ostatnim krokiem jest pomalowanie dekorów za pomocą farby na bazie wody.

Zakupując szynę aluminiową na naszej stronie otrzymują Państwo w komplecie wszystkie elementy potrzebne do jej prawidłowego montażu oraz użytkowania. W skład takiego zestawu wchodzi oczywiście szyna, ale również odpowiednio dobrany uchwyt, zaślepka szyny, kołki z wkrętem oraz żabki lub agrafki do zawieszenia firan. Ilość elementów jest dopasowana odpowiednio do długości wybranej szyny.

Jedynie w przypadku, gdy potrzebują Państwo szyny dłuższej niż 250 cm - wymagane jest zastosowanie większej ilości produktów i dokupienie odpowiedniego łącznika. Osobno należy zakupić również wsporniki ścienne, które umozliwiają montaż na ścianie.

UWAGA: W przypadku szyny dwutorowej konieczne jest zakupienie jednego łącznika, na jeden tor szyny.

Jeżeli rury znajdują się przy suficie mogą Państwo wykorzystać listwy do zabudowy karnisza, które umieszczone w odpowiedniej odległości od rur zamaskują je w estetyczny sposób.

Istnieje również możliwość zamaskowania rur za pomocą faset styropianowych. Należy jednak dopasować je do wielkości rurki, która wymaga zakrycia 

Duropolimer to odporna na uszkodzenia odmiana poliuretanu. Poliuretany są związkami, których podstawowa właściwość, to bardzo dobra odporność na działanie wilgoci i innych substancji. Natomiast nasze listwy są wyprodukowane ze styropianu EPS 200, powlekanego tynkiem sztukatorskim. Dzięki tej strukturze listwa również jest wytrzymała, a dodatkowo pracuje razem z budynkiem. Listwa ma strukturę piaskowca i beżowy kolor. Należy ją po otrzymaniu pomalować.

Posiada podobne właściwości (m.in. jest odporna na wodę, wilgoć i ogień), ale polistyren jest mniej wytrzymały na potencjalne uszkodzenia. Poliuretan lepiej układa się przy montażu, łatwiej się go docina, ponadto stwarza możliwość wytworzenia produktów o dowolnym kształcie, rozmiarze i wzorze. Polistyren umożliwia jedynie tworzenie gładkich i prostych elementów o ograniczonym rozmiarze.

Flex to oznaczenie listwy elastycznej. Oznacza to, że jest ona giętka i można z niej wykonać okrąg o średnicy nawet 30 cm. Z łatwością zamontujemy ją na kolumnach oraz łukach. Listwa jest elastyczna, bo w jej składzie zawarto kauczuk. Nadaje on produktowi beżową barwę konieczne jest więc zagruntowanie jego powierzchni, a następnie pomalowanie na dowolny kolor za pomocą farb do wnętrz bez dodatku rozpuszczalników.

W ofercie naszego sklepu znajdują się różne kleje do montażu sztukaterii, dostosowane do instalacji elementów wykonanych z różnego typu materiałów. Każdy z producentów posiada dedykowany klej, który doskonale sprawdzi się podczas montażu określonych produktów.

Jeśli pragną Państwo zakupić klej samodzielnie należy zwrócić szczególną uwagę na to, czy są one dostosowane do typu montowanej sztukaterii. Mogą one bowiem zawierać w składach substancje chemiczne, które uszkodzą powierzchnię listwy. Dlatego zawsze rekomendujemy wybór produktów zalecanych przez producenta, ponieważ są one w pełni bezpieczne.

Jeśli nie wiedzą Państwo, który produkt będzie odpowiedni do danego dekoru, zapraszamy do kontaktu. Można również zapoznać się z informacją na karcie danego wzoru sztukaterii, która zawiera produkty proponowane do montażu.

Decydując się na zakup naszego zestawu LED otrzymują Państwo wszystkie elementy niezbędne do jego prawidłowego montażu.

W skład zestawu wchodzą elementy odpowiednio dostosowane do długość mb wskazanych w zamówienia:

  • taśmy LED,
  • ściemniacz oraz pilot,
  • złączki,
  • zasilacz.

Taśma LED z oznaczeniem IP20 przeznaczona jest do pomieszczeń suchych, czyli będzie odpowiednia do salonu, kuchni, sypialni, pokoju dziecięcego, biura itp.

Natomiast taśma LED z oznaczeniem IP65 jest produktem dostosowanym do pomieszczeń mokrych takich jak np. łazienka, czy czasem kuchnia. Posiada ona specjalne zabezpieczenie silikonowe, które chroni przed negatywnym wpływem wilgoci.

Większość oferowanych przez nas profili charakteryzuje się powierzchnią przygotowaną do malowania na dowolny kolor. W efekcie w zaledwie kilka chwil możemy dopasować wygląd listwy do naszego wnętrza.

Jednak jeśli pragną Państwo by listwy nie wymagały malowania zapraszamy do kontaktu – mamy mozliwość zlecenia naszym producentom pokrycia listew kolorem z palety RAL. Jest to jednak usługa na indywidualne życzenie, dlatego jej cena ustalana jest indywidualnie i dotyczy tylko wybranych producentów oraz modeli listew.

W naszej ofercie znajdują się również listwy pomalowane na biało i lakierowane np. MD009P oraz czarne listwy przypodłogowe.

Jest to kwestia indywidualna. Wszystko zależy od firanek, które już posiadamy czy też zamierzamy zakupić. Do haczyków potrzebna jest wersja z wszytą taśmą, natomiast na żabkę przypniemy każdą wersję firany.

Do wykonania ramek, jak przy boazerii angielskiej, używamy listew ściennych. Listwy ścienne mają różne szerokości. Wszystko uzależnione jest od rodzaju ramki oraz od wielkości pomieszczenia. Większość klientów wybiera listwy ścienne o szerokości 2 - 2,5 cm. Do boazerii angielskiej można użyć np. najczęściej wybieranych modeli: MD413, MD003, LPC03, PX103 i wiele innych. Mamy szeroki wachlarz listew ściennych do tworzenia boazerii angielskiej.

Montaż

Do montażu listwy niezbędne jest wyposażenie się w odpowiedni klej montażowy. Polecanym przez nas produktem jest CREATIVA by Cezar klej montażowy. W przypadku profili większych niz 12 cm rekomendujemy wykorzystanie kleju o maksymalnej sile wiązania, takiego jak np. bardzo mocny klej montażowy CREATIVA EXPERT. Jedno opakowanie kleju w obu przypadkach wystarczy na przyklejenie około 8 metrów bieżących listwy.

By zamontowane produkty prezentowały się estetycznie, konieczne jest zastosowanie masy na łączenia, która wykonana jest z tego samego materiału, którym pokryte są listwy. W efekcie łączenia nie są widoczne. Warto rozważyć również zakup dodatkowego zestawu LED dla podniesienia atrakcyjności wnętrza poprzez dodatkowe, rozproszone źródło światła.

UWAGA: Zaleca się, by sztukateria Decor System przed jej montażem została umieszczona na co najmniej 48 godzin w pomieszczeniu suchym i pozbawionym wilgoci. Należy położyć ją płasko na podłożu, nie zaleca się opierania o ściany itp.

Listwy montowane są za pomocą kleju rekomendowanego przez danego producenta w zależności od rodzaju materiału, z jakiego wykonane są elementy. W niektórych przypadkach możliwe jest również wykorzystanie specjalnych klipsów (taka informacja zawarta jest na karcie produktu).

Do zamaskowania łączeń w przypadku listew, które malujemy samodzielnie, niezbędne jest wyposażenie się w masę lub klej elastyczny na łączenia, dzięki czemu miejsce styku nie będzie widoczne. Ostatnim krokiem jest pomalowanie powierzchni na wybrany kolor za pomocą farb bez dodatku rozpuszczalników.

W przypadku listew malowananych lub z satynową powłoką, należy zaopatrzyć się również w specjalny lakier do maskowania łączeń w kolorze identycznym jak powierzchnia profilu.

UWAGA: Podczas zakupu masy oraz lakieru do maskowania łączeń prosimy zwracać uwagę na producenta. Każdy z nich oferuje produkty specjalnie dostosowane do kolorystyki oraz materiałów, które wykorzystuje podczas produkcji.

Produkty niezbędne do montażu znajdują się w kategorii kleje do sztukaterii.

Sposób montażu jest również przedstawiony w filmie listwy przypodłogowe montaż na klej i cięcie pod kątem.

Listwy mocowane są za pomocą odpowiedniego kleju montażowego. Pierwszym etapem jest wyznaczenie miejsca, w którym pragniemy zamontować profil. W przypadku montażu maskownicy karnisza należy pozostawić odpowiednio dużo miejsca na karnisz lub szynę karniszową, a także 3-5cm, by móc swobodnie zawiesić tkaninę.

Listwy łączymy oraz przyklejamy do płaszczyzny ściany za pomocą kleju, dodatkowo można zakołkować taką listwę w 3 miejscach na metr bieżący, a następnie zamaskować łączenia za pomocą masy lub kleju na łączenia. Masa ma tę samą strukturę co powierzchnia listwy dzięki czemu łączenia po pomalowaniu są całkowicie niewidoczne.

UWAGA: Masę nakładamy w małych ilościach dokładając do uzyskania odpowiedniego efektu. Można delikatnie nałożyć masę również na powierzchnie listwy, a następnie zeszlifować ją za pomocą delilatnego papieru ściernego (gradacja 80 lub 100), po upływie czasu schnięcia, który wynosi 24 godziny.

Po dokładnym oczyszczeniu powierzchni listwy możemy przejść do jej pomalowania za pomocą farb na bazie wody. Im gęsta będzie farba, tym lepsze krycie uzyskamy. W tym celu możemy wykorzystać zarówno pędzelek, wałeczek, jak i specjalistyczny sprzęt natryskowy.

Można tego dokonać za pomocą łuków do szyny aluminiowej, które znajdują się w naszej ofercie.

Cały proces dobrze oddaje nasz film instruktażowy.

Trzeba ją dociąć pod kątem 45 stopni, a z osobnego kawałka listwy wyciąć trójkącik do zastawienia - wykonamy go poprzez dwukrotne cięcie pod kątem 45 stopni.

Dział sprzedaży:
Ola Dolecka
Kinga
Adamczyk
Monika Wachowiak
Monika
Wachowiak
Nasz adres

Decor System
Grzegorz Okraska, Piotr Kruk
Spółka Komandytowa

Prądocin 11 (kierunek Sulęcin)
66-446 Deszczno

e-mail: biuro@decorsystem.pl

tel. 95 722 30 57
fax 95 783 30 46
kom.: 608 921 068

NIP: 599-326-37-75
Regon: 521547376
BDO: 000035867

Zapraszamy:
w godz.: 8:00 - 18:00
w soboty 8:00 - 15:00

mBank S.A.
Numer rachunku:
27 1140 1443 0000 2269 4100 1001

Konto walutowe
Numer rachunku:
PL97 1140 1443 0000 2269 4100 1002

Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWXXX

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.